Sött dedär

Nu har jag kollat klart på Thomas på tvn, haha. Så skön snubbe! Aja.. Satt ju barnvakt ikväll, Thindra sov typ när vi kom. Hon skulle bara visa sin lösa tand, få nytt vatten och en godnatt-kram, sen somnade hon gott. Sötnos där! Sen så ringde älskling alldeles nyss mig. Sötare än honom får man fan leta efter! Vi ska begravas i samma kista, cutiepie-varning huh? :$ Haha.. Nej men han är så söt, min älskling. Bara min!

Jag börjar bli lite trött nu, så jag ska nog fixa iordning mig för kvällen, sen ska jag gå och sova hade jag tänkt. Sandra ville att jag, Challe och Melissa skulle följa med henne in till stan imorgon. Så ja, dit ska vi nog. Eftersom jag är ledig så är det nemas problemas för min del! :)



Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0