Sleep well

Satt precis och skrev ett inlägg, och så kom jag in på känslor, och började skriva precis allt vad jag känner. Och det slutade med att jag tog bort inlägget efter tio minuter.. Shit the same. Nu ska jag sova, eller försöka sova åtminstone. Jag är så van vid att alltid ha ett godnatt-samtal med Toni, måste försöka somna utan nu.. Undrar vad han gör förresten? Han skrev att han skulle hem tidigare idag, men han har fortfarande slut på batteri på telefonen eftersom jag inte har fått leveransrapport. Hm, aja..

Nattinatti!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0