Rip igelkott

Jag var ute och gick med Sandra för ett tag sen. Vi gick runt lite överallt, sen så gick vi en bit ifrån gymnasiet. Så såg vi en bebisigelkott som gick ute ensam på vägen. Vi försökte få bort honom (eller henne..?) från vägen. Men han bollade ihop sig och började morra, eller.. Fräsa, same shit. Så vi försökte typ locka honom med choklad, men han var inte ett dugg intresserad. Så kom det en bil, som åkte aaasnära Ahmed Svensson (jo, vi döpte honom till det).. Så vi pustade ut och fortsatte försöka få bort honom från vägen. Men så kom det en till bil, och Ahmed bollade ihop sig mitt på gatan igen.. Och han blev överkörd. Det var så äckligt, både jag och Sandra såg hur han sprack och blodet spruta ur honom. Usch! Först visste jag inte vad jag skulle göra. Så jag bara stog och kollade, sen började vi skrika på bilen. Uuuscha!



Rip, sov gott i igelkottehimlen Ahmed.

Kommentarer
Postat av: Fredric

Ahmed Svensson, jag ser ironin.

2009-08-04 @ 03:48:14
Postat av: madilen

sv: hörrrrrru, jag ville döpa honom till herr igelkott! men sandra döpte honom till ahmed.. -.-

2009-08-04 @ 14:42:06
URL: http://eenjoy.blogg.se/
Postat av: Roxana

Ajdå .

R.I.P Ahmed . <3

2009-08-04 @ 14:59:26
URL: http://hejroxana.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0