Oh oh, trouble

Jag tog en lång varm dusch för en liten stund sen, asmysigt! Sen när jag hade hoppat ur duschen och satt mig i soffan och kollade på tv så hörde Julle av sig och sa att han inte mådde bra. Så jag pratade lite med honom. Hoppas att det är lite bättre nu när han har pratat av sig lite med mig. Usch alltså, en del personer förtjänar verkligen inte att leva! Jaja, nu ska jag inte skriva mer om det. Börjar bli dags för mig att sova. Har skola imorgon, och så ska jag sitta barnvakt. Men efter skolan så hade jag tänkt dra med mig Josse och kolla runt lite efter någon som söker jobb för oss, wihoo!



Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0