Nu då..?

Satt nyss och åt middag, asgott var det! Nu funderar jag på om jag ska höra med lite folk och se om det händer någonting i tråkiga märsta ikväll, eller om jag ska sitta hemma och ta det lugnt. Hmm, vill nog helst ut! :D

Men vi får se hur det blir med det. Jag har suttit och taffsat massa på Sandras mage, aww! Så fint.. Den lilla pojken sparkade på min hand somfan. Blev lite känslosamt ögonblick, haha. Nej, men det var så mysigt..




Jag har lite bildbrist. Så njuuuut av alla gamla bilder peeps!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0