Nice babee!

Jag har precis kollat på Jerry Springer, haha. Såååå sjukt! Aja, jag har sovit över hos Mackan med älskling i östermalm inatt. Orkar inte berätta allt. Men jag kollade på Bruce den allsmäktige, haha! Såååå rolig! Sen gick vi och la oss efter klagomål från tanten som bodde under, haha. En riktig surkärring! Jag kanske inte ska klaga så mycket på mina grannar trots allt.. Aja, så vaknade vi rätt sent idag, och jag ritade lite tatueringar på älskling. Det ser ut som en sjuårng har ritat på honom, men like it or love it liksom! :)



Kommentarer
Postat av: Olle GZ

Gulligt värre ;o

2009-08-03 @ 22:49:08
URL: http://olikhet.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0