Massa mys!

Nu är jag hemma igen. Det var verkligen jättefint där Lena och Thomas bor! Dom kom och hämtade oss en stund efter jag skrev det senaste inlägget. Sen så åkte vi till Ica och köpte sallad-grejor, sen åt vi kycklingsallad. Guuuud vad jag älskar det! Vet inte vad det är, men jag är helt beroende av kyckling asså. Finns inget godare! :)

Aja, så vi satt där en stund och hade jättetrevligt, sen så fick vi skjuts hem. Och nu vet jag inte vad jag ska göra. The voice låter inte så lockande längre, så jag ska nog bara sitta hemma och ta det lugnt. Känner att jag håller på att få huvudvärk, inte lika naiz!


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0