Irriterad Maddi

Cha cha! Nu vaknde jag, alltid lika sent. Men men, shit the same. Igår så var jag med Josse i centrum och hade picknick, sen så åkte vi till väsby och träffade Freja och hennes två kompisar, sen så kom Chrille dit.. Sen åkte vi hem efter ett tag, och jag gick och la mig typ på en gång. Så fick jag ett samtal av älskling vid halv 5 typ, han var jättesöt.. Eller, i början var han..

Aja, nu måste jag duscha och sådär. Lite senare idag ska jag sitta barnvakt, ensam.. Eftersom Challe dissar barnvaktsgrejen för ung 08, suck. Aja, hörs senare!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0