Inte alltid lätt

Var alldeles nyss ute och träffade Rebecca. Lika mysigt som det brukar vara! Vi satt inne i min port och snackde om allt och ingenting. Så nu är jag hemma igen, jag fryser så extremt mycket och börjar få huvudvärk igen. Så jag funderar på att fixa ett varmt bad, och sen ska jag nog ta och lägga mig, och ringa min älskling en liten stund. Jag saknar honom jättemycket, och jag vet att om jag ringer så kommer jag sakna honom mycket mer. Inte lätt detdär alltså! :o

Men nu har jag sagt mitt, nu ska jag börja fixa badet. Myyyyys! Sen ska jag inte somna alltförsent som jag alltid gör annars. Har ju skola och grejs imorgon.




Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0