I can do what she can do, so much better

Nu är jag hemma igen, phuw. Först var det ju skola, helt okej dag alltså. Inget fel där, sen träffade jag älskling. Mysigt mysigt! Jag kom först hem till Tobbe, där älskling var, helt ensam och övergiven. :o Nejrå, nu går jag för långt. Men jag kom dit iallafall, så drog vi till vallentuna centrum, för älskling ville käka kebab. Riktigt god var den faktiskt! :) Hihi, sen åkte vi tillbaka till Tobbes place, och stannade där en liten stund, sen var det dags att bege sig hemåt. Alltid lika tråkigt att säga hejdå till älskling, inte lätt alltså. Så åkte jag hemåt, och drog till Annakarin, som kom efter en timme ungefär. :)




Älskling spelade lite gh,
och jag är alltid lika bra på att smygfota, hihi!


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0