Hemma

Sådär, nu är jag hemma igen. Känns naiz! Var nyss nere med Challe och kelade lite med stackars Rulle som är ensam hemma. Sötare misse finns inte alltså! :)

Aja, vi satt ju barnvakt idag. Det gick bra, vi var ute och lekte massa och så, så Thindra var nöjd, hihi. Det gillas!

Imorgon är jag och Challe lediga. Så vi tänkte passa på att åka in till stan och köpa lite saker. Får se hur det blir med det.. Skulle vara perfa om jag kunde få lönen av Anna-karin imorgon så jag kan köpa busskort också. Bra, bättre, bäst-varning! Men men, inte helt säkert alls om hur det blir. Får vi se imorgon, om vi pallar och så. :)

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0