Han ba floppa totaaaalt

Sådär, nu är jag hemma igen. Haha, rolig kväll alltså! Jag och Josse har suttit på vårat vanliga place, dom gröna bänkarna ofcourse.. Värsta hundområdet, alla som bodde där har typ hundar, knas.. Den enda vi såg som inte hade hund var typ Frasse. Haha, aja, sen så har vi pratat massa och sjungit, najs najs!

Sen så tog jag bussen hem, så kommer det på ett gäng på bussen, och ena killen var.. Rätt packad, typ. Så skulle han leka fett c00l, så skulle han hjula igenom bussen typ. Men han snubbla och gjorde illa sig, HAHA! Halleluja moment asså, riktigt roligt. Då var han inte så tuff längre alltså, haha! Synd..

Aja, nu är jag hemma iallafall, jag fryser somfaeeen. Så nu ska jag kirra lite te, och så ska jag äta kexchoklad, yummmmie! Juste. Imorgon ska jag typ åka runt med Ruffe. Vi ska typ åka motorcykel, askul ju! Jag har inte åkt det på flera år, men jag brukade alltid åka det med pappa när jag var liten, hihi. Kul kul. Aja, nu ska jag dra. HÖÖÖÖÖRS!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0