Godmorgon sunshines

Nu har jag sovit för länge igen, fan.. Aja, jag är uppe nu iallafall! Jag ska strax börja fixa mig, sen ska jag följa med Challe till väsby och köpa en limpa. Efter det så vet jag inte vad som händer. Får se om jag lyckas få med Chrille och Josse på picknick typ? Skulle vara jättemysigt! Men ja, ska kanske kolla med dom först om dom har planer för idag? Haha, smartnylle! Om det inte blir picknick så får vi se vad som händer, är inte direkt taggad på ung 08 iallafall. Fast, när jag blickar tillbaka till förra årets grus-krig i publiken så saknar jag det lite, haha!

Aja, over and out!


Jag och världens finaste syster! (:

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0