Fix-time

Jag har största glassuget just nu, så jag ska pallra mig ner till centrum och köpa med mig glass och cola hem. Sen ska jag mysa sönder. Efter det vet jag inte vad som händer. Ska kolla runt lite. Jag har trott att det har varit söndag hela dagen, så jag hade tänkt ringa Chrille och kolla vad han har för sig, men nejdå. Det är bara lördag, så han är i Tyskland. Jävla skitfan. Aja, nu ska jag dra mig ner till centrum och fixa min glass och sådära. Och idag kommer älskling hem, wiiho! :)

Laaater!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0