Det är allt jag vill

Funderar på att gå ut och gå en sväng om en liten stund.. Blir alltid på bättre humör av att gå ut och gå, och jag behöver verkligen få bättre humör. Nu sitter jag bara och tänker på negativa saker. Hade en lång pratstund med en speciell person som alltid ger bra råd och tips, nämligen min mami. Fast denhär gången visste hon inte vad jag skulle göra. Vad ska jag göra när inte ens min mamma kan ge mig råd? Åh, vad jag inte orkar sånthär.. Det kanske inte syns eller märks, men det är verkligen sjukt jobbigt. Vill bara att allt ska bli som det var..


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0