Blä

Har precis snabbkollat lite på Jerry Springer. Så sjukt, en kille som är med i programmet idag har en fru, men han har haft sex med sin frus mamma och lillasyster, fyfan.. Aja, efter programmet ska jag ut och gå på promenad med Challe, asmysigt!

Och om du nu skulle läsa dethär Toni, så vill jag bara säga lite saker.. Vad händer..? Jag fattar ingenting just nu, jag saknar dig sjukt mycket. Du sa att du skulle ringa, men du har inte hört av dig på två dagar, svarar inte på sms heller. Säg någonting, snälla? Ett litet sms är det enda jag begär..

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0