Back on track

Hejhej. Har inte bloggat på ett tag nu, jag har inte suttit vid datorn alls faktiskt. Har varit rätt skönt utan data, faaaktisk.. :) Nåväl, vad har hänt sen jag skrev sist då.. Hm..

Måndags - Jag satt barnvakt, och hann inte åka med till morfars grav. Men jag fick träffa älskling! Han kom hem till mig på kvällen och sov över hos mig, mycket mysigt var det! :)

Tisdag - Drog till skolan, älskling var med ett tag, men sen åkte han hem. Sen hände det inte så mycket mer har jag för mig.

Onsdag - Jag skulle ha suttit barnvakt, men det behövdes inte. Så jag och Challe åkte in till stan och träffade älskling och Robin. Trevligt trevligt! :) Sen åkte dom hem efter ett tag, och jag följde med Challe och träffa hennes lover Putte. Lite senare så mötte Chrille upp oss på tc, sen åkte vi hem. :)

Och idag har jag inte gjort något alls. Jag stannade hemma ifrån skolan idag, för min hals är inte som den ska. Ajaj! Aja, hoppas det blir bättre snart iallafall. Tyvärr har jag inga nya bilder att dela med mig av. Meeeen, vi hörs sen!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0