Älskar min älsklings överraskningar!

Nu är jag hemma igen, gash vad varmt det är ute alltså!

Jag satt helt ernsam och övergiven i soffan och kollade in i väggen, haha. Så ringer älskling efter ett litet tag och frågar om jag kan öppna porten. Så kom han upp, åh vad jag har saknat honom! vi låg och kramades i soffan en snabbis, sen så gick vi ut på promenad. Vi träffade Josse, och så gick vi vidare till Chrille. Sen så vandrade vi ner till stationen och satt där ett tag. Sen åkte dom, så jag började lunka hemåt och så kom mammas kompis Stefan med bilen och skjutsade hem mig, lucky me!

Men ja, nu ska jag sätta mig i soffan och kolla på tv. Tack för idag älskling. ♥



Var tvungen att fota när älskling mös med Rulle. Så söta! :)

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0