Åh..

Kommer inte att träffa älskling idag, tyvärr. Han frågade om jag ville åka med honom och Oscar till Tobbe, men.. Ja, jag tror att det är bättre om vi tar det någon annan dag isåfall, så jag sa nej.. Men det betyder verkligen inte att jag inte vill träffa honom, för det vill jag. Jag saknar verkligen min älskling, otroligt mycket. Så jag får hoppas på ett samtal ifrån honom senare, hoppas hoppas.

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu.. Sitter och småpratar lite med Josse, jag tror jag ska ut med henne. Gå och köpa lite gott, och sätta oss någonstans och bara mysa och ta det lugnt. Det låter som att det blir en bra kväll trots allt, även fast jag inte är med den personen som jag älskar mest.



Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0