yeh, you like it!

sådära, har inte skrivit mycket idag alls hörrni. men aja, jag får väl ta&berätta lite om vad som har hänt nu. :) jag&challe åkte ju ner till stationen&mötte upp toni. sen drog challe till ellen efter ett tag, så ah. jag&toni gick runt lite, ner till centrum typ. men ja, vi träffades inte så länge, för han skulle på studentskiva. jag saknar honom redan! :(

men ja, sen så åkte jag&challe hem med chips&läsk, så hyrde vi film&hade allmänt mys helt enkelt. sen så har jag prövat att färga en till gång nu på kvällen&använt lite silvershampoo. blev lite bättre resultat än det såg ut tidigare idag. (emh, måste bara berätta för er att jag använde min vinterjacka med luvan på hela dagen.) men tyvärr så kommer jag inte bjuda på bilder än. inte förrän det ser okej ut liksom. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

akta du kommer tappa håret

2009-04-24 @ 13:07:49

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0