lista

Skulle du..
1.Skulle du vilja vara längre? nej
2.Skulle du vilja väga mer? nej!
3.Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? fattar inte?
4.Skulle du vilja ha sex med en kändis? göran persson, grr! <3
5.Skulle du vilja supa dig full nu? jafan

Kan..
1.Kan du röra på öronen? ahfan, det kan ja!
2.Kan du slicka dig på näsan? ja :$
3.Kan du kolla i kors med ögonen? haha ja
4.Kan dina föräldrar lita på dig? japp
5.Kan du låta bli att prata i 4 timmar? nej, inte ens om jag är ensam.
6.Kan du va på fest utan att dricka? ja
7.Kan dina vänner lita på dig? jafan
8.Kan du tänka att pierca naveln? vene, det gör så ont. :$
9.Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? aa?

Har..
1.Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? yes
2.Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?  jaa
3.har du syskon?  yeeeees
4.har du någonsin rört de motsatta könet? ja vafan
5.har dina föräldrar ljugit för dig? vene?
6.har du varit full den här månaden? hmm, aa
7.har du tröttnat på dom här frågorna? lite (a)
8.har du borstat tänderna den senaste timmen? nej imorse :)
9.har du pussat någon som är tre år äldre? lätt
10.har du haft sex me någon som är tre år äldre? ja
11.har du haft ett förhållande me någon som är tre år äldre? fyra år äldre. :o
12.har du funderat hur de skulle va att testa droger? nej
13.har du gillat någon som inte gillat dig nångång? typ
14.har du velat haft sex med en kompis kille nångång? tror jag inte?
15.har du ljugit på någon fråga än? nej

Vem...
1. vem är din bästa vän? Charlotte, syster&bästa vän liksom. (a)
2. vem älskar du? familj, pojkvän, vänner. gulligull!
3. vem fick du senast sms från&vad stog det? '' ja :( ska du köpa dricka, har min langare somsagt :D <3'' någon alex
4. vem vill du bli full med? kungen, skulle va lite najs. jag skulle göra så han däcka, sen skulle jag ta hans money! moahah
5. vem är den bästa artisten? Ashton kutcher, helt klart
6. vem pratade du senast i telefon med? älskling :)
7. vem har du en liten crush i? Tooooni
8. vem är snyggast i hela världen? Arne!
9. vem skulle du ge en miljon till om du va tvungen att ge bort det? ih, mamsen tror jag
10. vem är snällast i världen ?  typ jag? :)
11. vem är din bästa kompis?  men.. drygt med samma frågor. Charlotte sa jag ju! :o
12. vem vill du prata med? nån :)
13. vem sov du senast med? min Toni :)
14. vem såg du senast full?  en tant påvägen hem från stationen idag
15. vem vet allt om dig? hm, jag har nog inte berättat allt för någon, men Sara är nog den som vet mest skulle jag tro.
16. vem kysste du senast? Toni
17. vem kramade du senast? Toni där med. :)
18. vem kan berätta allt för dig? dom som vill :D nej men vet inte
20. vem kan du berätta allt för? mnja, en del.


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0