min helg!

hej på er! :) saknat mig? klart ni har.. aja, nu kan jag passa på att berätta vad som har hänt dom senaste dagarna.

i fredags så åkte jag&sara till väsby&hängde lite på dagen, eller ja. tills kvällen. vi gick runt i centrumet&köpte godis, läsk&glass, eller. sara gjorde, thankyou! :) sen så skulle vi få skjuts ifrån väsby station till någon fest som älsklings kompis hade, men vi kunde inte följa med i bilen. så vi fick skjuts av två prästar som vi stog&snackade med på stationen aslänge (jag vet att det är farligt. jag har fått massor tillbaka av älskling, så ja.) men vi fick iallafall skjuts till donken, så bjöd dom på happy meal, haha. nice! sen så skjutsade dom oss till rotebro, så tog vi någon buss därifrån. sen när vi väl var där så såg det asmysigt ut! det var i en skog, vid vattnet&grejor. så grillade dom&grejjer. men vi var inte dära så länge. men ja, när vi var där så gick jag&sara&satte oss på bryggan vid vattnet&snackade om lite allt möjligt. sen kom älskling&några fler ner dit också. så jag satt&mös med älskling&hade allmänt chill! sen så åkte sara hem med sin pappa. &jag&älskling åkte hem till honom, massa mys!

i lördags åkte jag&älskling&mötte upp sara på sollentuna station vid halvfem var det tror jag. samtidigt så var oscar där&fick en påse med sina saker av älskling. så hade han en jättetrevlig tjej med sig. :) ah, så åkte jag, älskling&sara hem till robin. sjukt långt att åka! men iaf, så kom vi dit&vi gjorde inte så mycket. sen när vi skulle hem så åkte jag till sara&åt lite kyckling, me like! sen bestämde vi oss för att åka till saras kompis&chilla lite dära. men vi var inte där så länge. så vi åkte hem igen&kollade på tv lite, samtidigt som sara satt&busringde till massa folk, busfrö! haha..

idag så vaknade jag upp hos sara vid tio (längre får man inte sova utan att få fingrar uppkörda i facet). så vi gjorde iordning oss litegranna&åkte iväg till robin, där älskling också var. när vi väl var där (efter den sjukt långa resan) så får jag höra att jag är konstig. av min älskling! :o hur kul är det liksom.. ''hon är drogad'', ah tack? aja. jag älskar dig också! <3 sen så åkte vi hemåt igen, &mötte ante på tåget, så bestämde vi oss föratt vi skulle röka vattenpipa när vi kom hem. sagt&gjort! när vi kom hem så käkade sara middag&sen så åkte vi till centrum&köpte läsk&chips. sen så satte vi oss&chill-vattenpipa-rökte. &nyss åkte sara hem, så nu har jag tråkigt. älskling är på någon studentfestgrejs, så jag kan inte ringa honom heller. det sög ju!

aja, lite bilder kanske? det var någon som kommenterade att jag borde lägga upp lite mera bilder föratt ''friska upp bloggen'', så då gör jag det! :)




om det är något annat ni vill se/läsa mer av så kan ni ju skriva en kommentar ni me. :)
ohlala, nu ringer älskling. ha det bra pluttsen!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0