tudilu!

hallojsan! jag har precis varit nere i centrum&köpt lite skit. igår åkte jag ju till vallentuna, det tog sin lilla tid! jag tog fel buss&shit, men sen så kom jag rätt tillslut. :) när jag kom till rätt busshållsplats så mötte toni&tobbe upp mig med sin fotboll, haha. fuuuuul! aja, så drog vi hem till tobbe en stund. sen ville min syster lena att jag skulle komma&hälsa på henne, så ja. jag&toni drog till hennes&hennes kompisars förfest&hälsade på en stund. så igår var första gången som jag drack öl som jag tycker om! eller ja, efter halva så vart den äcklig. haha! aja, sen drog vi hem till tobbe igen. så kom tobbe&tonis två kompisar dit, sen drog vi hem till toni. jag va sjukt trött asså. :o aja. nu ska jag ta&dricka te&titta på tv ett tag. sen ska jag hitta på något att äta till middag. hade tänkt smaska upp min kycklingsallad som jag inte åt upp igår. men den hade mamma käkat upp igår.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad menar du med "yummie" igentligen? det har jag tänkt på ett tag under tiden jag läst lite :) hhaha

ciao

2009-04-05 @ 18:15:44
URL: http://thimas.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0