tihi

nu är jag hemma igen, efter en lååång&kämpig skoldag! phew.. eller, kämpig? kan man inte säga direkt, min skoldag var rätt nice faktiskt. jag satt i eget rum med josse&challe, så satt vi&räknade matte. eller, josse skulle göra ett test på nationella, så jag satt med hennes mattebok&räknade ut lite tal. &nu känns det som att tiden går assakta, liksom. klockan är bara lite över ett? känns som den skulle vara typ fem eller sex. jaja, ska inte klaga.


jag är pluggis pluggis pluggis!


sen så har vi challe hära som skulle hjälpa mig med mattetalen. pssst, hon klarade det inte utan miniräknaren, haaaa! sopa.. ;)

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0