skjut mig..

hej på er. jag har typ sovit aslänge idag, sjukt skönt! :) eller, ah.. det har varit någon med dolt nummer som har ringt en del inatt, men annars så. sen ringde älskling vid tio&snackade litegranna. haha, sen när vi la på så somnade jag. sen började grannarna under oss borra, vafan. det lät värre än det gjorde igår hos toni, &då var borrar-killarna ändå inne i tonis rum&borra? men aja. sen somnade vi om, &efter en stund kom mamma in&sa att vi skulle upp föratt det kommer besök, YEEY! precis det jag vill ha, blä. aja, jag ska ta&fixa mig lite, sen ska jag ner till centrum&köpa nytt smink&påfyllning till mobilen.

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0