nyvaken madilen

hejsan hejsan! nu är jag vaken&håller på att fixa mig. jag ska strax dra in till stan&träffa min älskling! :) sen ska ju han&hans kompisar på matchen, så då kommer jag åka hem&sitta barnvakt med challe. weeei, snart är det våran månadsdag, cute va? måste ba.. asså, jag hitta en assöt bild på honom i hans hemliga alum på pa (nej, jag har inte gått in på hans pa. han var inne på sin pa, så jag gick in i hans album&tog den. &han vet om det, mohaha!) jag vet att ni vill se, så därför är jag snäll&visar er. &toni? om du inte vill att bilden ska va hära så får du säga till så tar jag bort den. tihi! (a)


Kommentarer
Postat av: - CAROLINE NORLING -

den där hårsprayen är bra 8D haha!

2009-04-06 @ 16:18:51
URL: http://carolinenorling.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0