ny design, igen..

nu är designen ändrad, ännuengång! jag råkade göra något fel i den förra, när jag skulle ändra på en sak. så ja, hela skiten fucka. så jag fick börja om från början helt&hållet. designen är inte lika fin som bexx gjorde den, men nu kommer jag nog ha denhär ett tag. jag kan inte ändra hur mycket somhelst fan. börjar bli jobbigt! haha.. jag snackade nyss i telefon med älskling, han gjorde mig trött om allt tjat om hur trött han var efter sitt gympass. så ja, det smittades liksom.

nu ska jag kolla på big brother med mamsen, sen ska jag sova!
nattinatti..


Kommentarer
Postat av: LinneJ

Snygg design ;))

Längtar tills du kommer till Falun i sommar :O :)

2009-04-03 @ 11:15:13
URL: http://snigaln.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0