mysigt värre

nu är jag hemma igen! jag mötte upp älskling på sollentuna station, men han ville tydligen ut&åka innan vi skulle hem till honom, så aha.. vi åkte till danderyd&sen hem till honom igen. onödigt? en aning.. :o aja. sen när vi kom hem till honom så kollade vi på någon film. typ ''welcome to the djungle'' eller vad den nu hette. handla om kannibaler, haha! den va inte läskig, den va bara äcklig. fifaen! aja. sen så drog älskling&duscha efter filmen, så jag satt ensam i hans rum&kollade på mulan 2, haha. bara jag som älskar syrsan i den filmen eller? den är sjuukt söt. :]


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0