min dag

hejsan hejsan! jag kom precis in från min prommenad med hunden. jag har haft en sjuuukt lång dag. men den var faktiskt varit rolig. jag var ju&jobbade idag. det kom fram en gubbe&snackade med mig när vi inte hade några kunder. vi snackade ett bra tag. jag trodde han var runt 45 max. men han skulle tydligen fylla 82 i maj. :o det va lite läskigt! han såg verkligen inte ut som över 45-50. sen ville han ge mig pengar för att jag var så trevlig, haha. söt gubbe! men jag tackade nej flera gånger. sen tog han fram sin hand när han skulle gå, så skakade vi hand. tror ni inte att han satte en 20lapp i min hand&gick därifrån? haha, naw! så.. jag tjänade 30 spänn på kunderna idag. inte illa! aja, sen kom jag hem. men jag fick inte relaxa framför soffan&kolla på vänner som jag hade planerat. nejru! jag skulle hjälpa mamsen att byta bord i köket&massa shit. så sure, det gjorde jag. så nu är jag rätt slut. men min lärare ringde&sa att jag är ledig imorgon, så då kan jag iaf sova ut. sen jobbar jag på lördag. damn! jag måste börja säga nej. jag ska inte jobba fucking gratis? aja. det är lite sent att banga ur nu liksom.. så jag får helt enkelt jobba&vara glad.

nu ska jag ta ett varmt bad, mysigt va? hoppas ni har en lika trevlig kväll!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0