massa yummie

hej på er. phew för idag säger jag bara! jag gick upp vid halvsju imorse&fixade mig&sådära. sen mötte jag josse, så gick vi till skolan. så avslutade jag praktiken, äntligen! så nu har jag pluggat matte i två timmar, kul liv..

aja, när jag kom hem ifrån skolan så tog jag en låååång varm dusch, mys! sen så ringde toni på sin rast. så ja, jag ska vara inne i stan vid fem&träffa honom dära, sen ska vi hem till honom&kolla på film&mysa. sen ska han på fotbollen, &jag ska sitta barnvakt. jag fick för mig att jag skulle sitta barnvakt astidigt idag, så jag bokade av alla planer för min dag, tråkigt nog. aja.

ajuste! jag kan ta&skryta med att jag sitter&smaskar på kycklingsallad, massa yummie! :)


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0