massa tågåk för moi

nu är jag hemma igen! :) jag åkte in till stan som jag skrev här innan, &mötte upp toni oscar&johan vid gina. sen började vi dra oss mot  fotbollen, sen så kom min bror&hans kompis&mötte upp oss. wooho! :) jag hann inte vara såååå länge som jag ville, eftersom matchen började vid sju. så jag åkte hem&mötte upp challe på stationen. så vi gick&satt barnvakt på engång. :) när vi kom hem till anna så hade thindra ritat två jättesöta bilder till mig&challe.. snutte! aja, nu ska jag ta&duscha!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0