.. jaså?

ehm.. jag fick nyss reda på av challe att hon jag&pappa ska fika imorgon, ska vi börja snacka om hur nervös jag är? jag har inte träffat honom sen i december, &innan det så var det två år sen jag träffade honom. gash! det är svårt att bara träffa honom&se honom som sin pappa. visst är han ju min pappa&sådära. men efter allt han har gjort liksom.. det är inte okej! så nu vet jag inte riktigt om jag ska följa med, eller om challe får åka ensam. helt allvarligt talat så känner jag inte föratt ta upp kontakten med honom, hur mycket jag än ''saknar'' att ha en pappa som finns dära. aja, behövde bara skriva av mig lite. toni&robin spelar fotbollsspel fortfarande, så ja. jag sitter här&tråkar järnet. underhåll mig nån! :(

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0