jag lever!

hej på er. dålig update, i know! men jag har inte varit hemma, så jag har inte kunnat liksom. i fredags åkte jag till vallentuna&träffade toni&hans kompisar på en fest, de va nice. höhö! aja, sen så åkte vi hem till toni, eller. vi kom hem till honom runt 6 på morgonen efter. sen när vi vaknade så fixade vi oss, sen drog vi till tobbe&därifrån till en fest i växsjö. den va rätt tråkig faktiskt. hade hellre stannat hemma, men jag var ju med älskling, så. :) sen så sov vi över i växsjö i en aaasmysig husvagn, &åkte därifrån runt sextiden dagen efter om jag inte minns fel. &jag hade feta planerna! jag skulle hem&äta min efterlängtade kycklingsallad, men kycklingsallad-placet vad tydligen stängt. så jag åkte med toni hem till robin. så ja, nu sitter jag här. :) justnu sitter dom&spelar fotbollsspel på tvn. sen så ska vi kolla på någon film, trorjag. asså, han bor asläskigt! robin alltså, mitt ute i skogen! inte okej, fyfan asså. när jag&toni kom hit, så skulle vi gå igenom en mörk skog, &ja. självklart ska han sitta&berätta vilka som kan vara i skogen. ''oooh, the grudge!'' ''någon läskig unge i pyjamas med långt svart hår som kollar ner i marken, uuuuuh!'' så ja, man kan ju säga att jag blev lite uppskrämd. sen så när vi börjar gå in i skogen så ser jag någonting där inne, så ja. jag gör det jag är bäst på, skrek! haha, men det var inget spöke eller så. det var en gubbe som var ute med sin hund. så när han gick förbi oss, så kollade han&ba ''modigt!'' HAHA, cp.. aja, nu ska jag kolla på när dom tråkar framför tvn.

hoppas ni har en lika mysig kväll som jag ska ha! :)

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0