grillning

hej på er! jag gick ju&la mig assent igår, så det kanske inte är så konstigt att jag vaknar sent (?) .. aja, jag ska ta&duscha&äta nu, sen får vi se om jag hinner dra till jossan en snabbis i valsta, hon ville röka vattenpipa med mig. haha! :) sen ska jag träffa älskling, så ska vi dra till väsby&grilla. jag vet inte riktigt hur mycket folk det kommer bli, men det låter asmysigt. så ja. sen vet jag inte om jag åker hem till älskling&sover efteråt eller om jag åker hem. det får vi helt enkelt se!

hoppas ni har en lika mysig dag? :)

Kommentarer
Postat av: bells

men det ska du inte göra :D <3

2009-04-17 @ 23:37:11
URL: http://bellyy.blogg.se/
Postat av: Anonym

tja, söt blogg du har :) askul att läsa! ladda upp mer bilder som ett uppfriskande för bloggen? :) puss <3

2009-04-18 @ 11:55:46

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0