EN MÅNAD! <3

hej på er! :) nu är jag hemma igen. jag skrev inte någonting igår trorja? men det är föratt jag har varit hos toni. vi åkte till tobbe ett tag igår, &kollade på fotboll. sen åkte vi in till stan&fixade donkenkäk till älskling. sen åkte vi hem till honom. mahaha, bussen va rolig. eller, ja. trög. den ville inte åka, så ja. det tog sin lilla tid. men vi kom väl hem till toni runt ett eller något sånt. så sov jag askönt, sen så kom det in några killar som skulle borra i lägenheten, haha. så när dom kom in i rummet&började borra så la jag täcker över huvet&somnade om, konstigt nog. aja, sen så vaknade vi lite senare&fixade oss. sen drog toni&gymmade lite, &jag åkte&hämtade pengar. sen träffades jag&älskling igen på fridhemsplan, så åkte vi till en aaaasmysig restaurang&åt en mysig middag. sen åkte vi hemåt. så ja, jag har haft en väldigt mysig månadsdag med min älskling. tack toni föratt du finns, i love you! <3










yummie!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0