dagens

nu är jag äntligen hemma igen! jag som har dissat pizza&kebab nu&kännt mig jätteduktig, känner mig inte så duktig längre. ruffe bjöd mig&challe på en asdyr restaurang, det var jättegott! jag åt någon köttgrejs med potatis, &en bananasplit till efterrätt. yummie! när vi satt&åt så var det några killar som satt ett bord ifrån, haha. dom va dryga, fulla&roliga. dom försökte impa&flörta med alla tjejer som dom såg, haha. pinsamt? sen skulle dom stajla&köra armbrytning, &det slutade med ett kraschat glas. haha, good work killar! jag bjuder på lite bilder från ikväll, sen ska jag gå&sova.


jag&challe innan vi åkte.


efterrätt. bananasplit&caffe latte, not bad!


charlutteeee


jag&challe

jag&challe

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0