chill på stationen

haha, justnu sitter jag på väbsby station på deras pressbyråndata. min buss går inte förrän om lite mer än en timme, så jag har lite tid kvar här på stationen med andra ord. jag som slängde i mig min sallad&skyndade mig såfort jag kunde. suck! aja, gilla läget liksom. haha! jag vet inte riktigt vad jag ska göra när jag kommer till vallentuna. jag ska ju träffa toni, så ska vi hitta på någonting dära. han är med tobbe&kim justnu. sen så ska vi nog åka hem till honom hoppas jag. så ska jag sova över dära. mysigt va? :)

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0