whatafuck?

hej igen. haha, jag bestämde mej för en stund sen föratt ta en dusch. sagt&gjort, det gör jag! när jag står&duschar så ser jag att det står någonting på ryggen. haha, någon jävel har skrivit någonting. jag ser inte all text, men ibörjan står det ''wom wom fight the'' sen ser jag inget mer .. haha, saaajk? jag har inget minne av det, men jaja.. skulle jättegärna ha tagit kort&visat er, om jag inte hade tappat bort min kamera.. jajamensan! antingen så ligger den hemma hos tommy, eller så har någon jävel snott den. för vi letade somfan hemma hos honom, &vi hittade den inte .. ? aja, så är det ibland..

nej, vet ni vad? jag mår verkligen inte bra, så jag ska nog ta&sova en liten stund, så får vi hoppas att huvudvärken är borta när jag vaknar!

puss

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0