både igår&idag (;

tjafan! hoppas att allt är bra med er? jag skrev ingenting i bloggen igår, så jag tänkte att jag kan skriva&berätta idag om vad som hände.. först var jag i skolan några lektioner. sen så orkade jag&josse inte vara kvar, så ja. vi drog ifrån skolan, direkt in till stan. där mötte vi upp andreas, verrans chill! vi drog in på åhlens trorjag(?)&fixade sminket, &plattade håret, &fixade med hårspray&massa shit. ja, sen så kommer jag inte ihåg vilken ordning alla kom i. men ja, vi satte oss vid plattan&snackade med massa folk. eller, ja. alla snackade med varandra medans jag&Nino tjaffsade om vem som var fjortis. han satt&klagade somfan över att jag är fjortis, &jag klagade påatt han är så jävla mycket fjortis som man kan bli. &ja, haha. så höll vi på helavägen till tåget. herregud, att vi ens orkar? vi vet båda två att Nino är fjortis av oss! (a) .. iallafall, ja.

det var alltså igår! idag har jag varit i skolan med josse. vi har haft det mycket chill&mycket tråkigt. medans vi satt i korrioren&väntade påatt ena lektionen skulle börja, så satt vi&spanade in bygg-pojkarna. veeeery heta! men ja, vi bangade påatt snacka med dom, när dom väl började snacka. fett dåliga vi är josse, vi sumpa värsta chansen! haha.. nejmen, ja. nu vet jag inte riktigt vad som ska hända. jag har fått huvudvärk, så. det första jag ska göra är väl att lägga mej&vila en stund antar jag.


pussss!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0