i miss it!

jag kollade precis igenom datan&hittade en sparad chattgrejs med en viss person. när jag läste det så kom jag på hur mycket han verkligen betydde för mej.. fyfan, det var inte lätt att läsa hela chatten vi hade utan att få tårar i ögonen alltså, fan.. jag saknar det verkligen! jag kommer ihåg hur jag satt hela nätterna&snackade med charlotte om hur mycket jag gillade honom&hon dampade lika mycket varje gång jag började snacka om honom.. jag saknar verkligen den tiden asså, men det är bara att gå vidare helt enkelt!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0