jag&josse är fucking igbarn!

hejsanhejsan! jag kom nyss hem ifrån skolan, uwps! inte bra, jag vet. men hej vi orkade inte.. vi har prov idag i poitik, trorjag.. hm, men ja. jag har typ tappat bort frågorna som skulle vara med på provet, &det hade josse också gjort. så vi hörde ropet av IG. haha, nejmen. vi tyckte att det skulle vara onödigt eftersom vi ändå inte kan någonting, såå ja. hm, jag ska alldeles strax följa med mamsen till sollentuna. haha, jag har ändå ingenting vettigt att göra nu under domhär skoltimmarna, så ja! :) hmm, jag kände nyss värsta suget efter kebab. meeeen, det gick över lika snabbt som det kom. haha, fanfanfan!

puss

Kommentarer
Postat av: Egon@pa

haha inte bra :) akta kebaben, du vet ;) <3<3

2008-09-22 @ 15:31:25
Postat av: madde

jag kommer sakna mina kebabätardagar :( <3

2008-09-22 @ 22:14:09
URL: http://eenjoy.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0