har ingen rubrik i huvet!

hejsan! nu har jag kommit hem igen. jag har ju varit i stan. jag träffade egon ni vet (a) han är så sjukt söt! när jag mötte honom så gick vi till 'vårat' ställe på kungsan. haha, så. vi satt där på vårat lejon&mös sönder! när vi satt dära&mös så gick det förbi en kille som fotade oss, haha. efter ett tag drog vi ifrån vårat lejon (haha)&gick runt på en liten prommenad vid vattnet. väldigt gulligt. sen såg vi på när ett par blev fotade, &blev lite sugna påatt göra samma sak, så ja. nu har egon två söta puss-bilder på oss i sin mobil. jag ska be egon skicka dom till mej sen. :) juste. sen sjöng han för mej också. han sjunger så jävla fint! sen var han tvungen att dra hem runt sju. tråkigt tråkigt, jag saknar honom redan! :( aja. nu ska jag ut med hunden, sen ska jag gå&plugga till provet som är imorgon!

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Egon@pa

blir ju generad när jag sitter och läser ju :$ älskling <3<3

2008-09-21 @ 23:09:11
Postat av: madde

aw, du är så söt älskling! :) <3<3

2008-09-21 @ 23:15:53
URL: http://eenjoy.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0