plattan all day long, typ ..

hejsan hejsan! nu har jag äääntligen kommit hem.. jag har sjukt ont i fötterna efter denhär dagen asså. haha, fullt ös! eller ja, lite ös iallafall. jag drog till skolan som ni vet. sen så käkade jag&josse lunch&sket i lektionerna. så ja, vi drog till stan istället! &där träffade vi upp robin, chillchill! ja, sen kom det massa mera folk&robin drog. så ringde tim, &jag bad honom komma. men ja, han va tydligen redan där&hade sett mej, lite läskigt faktiskt!

tim; vare kul att snaka med poliserna?
jag; vah? hur visste du?
tim; jag ser dej justnu. jag såg att du snacka med dom.
jag; vaahfan? vart äru? ofta.. vad har jag på mej?
tim; svarta jeans, vit kofta, halsduk&väska.
jag; waah! *rädd*


ja, men han var sjukt gullig :) jag&han drog iväg till kungsan. vi satte oss på en bänk, &hade allmänt chill! aaja, jag hoppas verkligen att jag får träffa honom flera gånger! aaja, nu ska jag dejta kudden! vi hörs imorgon. :)

puss på er!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0