lång dag!

hejhej! nu kom jag precis hem. jag är verkligen inte på bra humör, men jag skriver så bra jag kan&berättar allt som har hänt idag.

jag&josse drog till skolan runt åtta, &så satt vi där en stund. sen så pallade vi inte sitta kvar. då ringde josse till freja&undrade om det var okej om vi kom dit, &det fick vi! så vi drog till hennes skola&väntade påatt hon skulle komma tillbaka från något ställe. vi hann inte ens komma in på skolgården innan alla blickar&kommentarer kom. herrefuckinggud säger ja bara! ''kolla blondinen, fyyfaaan.. värsta sminket, uuuusch'' jag har bara ett ord att säga till dom; p a t e t i s k t ! aja. sen stog vi på skolgården&väntade på att freja skulle komma. så tände jag&josse en varsin cigg, &mitt från ingenstanns kommer en jävla lärare&börjar skrika på oss. vi bah; whaaat?

han; SLÄÄÄCK CIGARETTEEERNAA!!!
jag&josse; *låtsas inte höra*
han; släck säger jag ju!
jag&josse; *låtsas fortfarande inte höra*
han; vilken skola går ni på? *går fram till josse*
josse; .......
han; JAG FRÅGA VILKEN SKOLA NI GÅR PÅ?!?!

hahaha, äuw! ni får inte veta allt, lite pinsamt. men iallafall, sen kom freja&hennes kompisar. så vi hängde litegranna runt skolan, käkade lunch, hade krig med typ 5(?)-åringar (vi förlora), ja. massa shit! jävligt roligt faktiskt! :)

sen drog vi vidare till väsby station&tog tåget in till stan. där mötte vi upp andreas, som har klippt sej&blivit ääännumera fjortis. haha, jaja. men jag var inne i stan ett tag. sen pallade jag inte vara kvar där längre, det blev alldeles för tråkigt. så jag tog med mej andreas&hans kära busskort&rullade vidare mot tcentralen.

sen åkte jag hem till en sur morsa, inte okej! haha.. ''madde, lärarna ringde idag'' , uuuuuuuuuuuuuuwps! det var allt jag behövde höra. men en bra grej är att min mobil har kommit hem igen. jag tappade den idag i väsby, &det kom en tant&lämnade den. fucking pheeeew asså! aja. nu ska jag dra mej mot kära willys&handla middag till mej, moahah! imorgon är det lön, finally! hej jag ska köpa en ipod! haha, nej. nu måste jag dra.


puss

Kommentarer
Postat av: jennifer

Jo tack det är bara bra, hatar tidiga mornar bara =P. Vad händer idag då? Kram

2008-09-19 @ 06:52:19
URL: http://girlinlove.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Godmorgon! :)

2008-09-19 @ 07:41:55
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Tina

kan inte du börja skriva mer inlägg? och kanske fixa designen lite, den är jättefin men lite förändring skadar väll inte ;)

2008-09-19 @ 10:34:16
URL: http://blondina.blogg.se/
Postat av: the larssons - vi svavar fram (;

rök inte,det är ju bara störda fjortisar som göra det,och man luktar för jävligt! . + att jag känner dig och jag säger det för jag bryr mig!

2008-09-19 @ 15:43:42
Postat av: madde

svar; 'the larssons - vi svavar fram (;' vem är du? :o

2008-09-19 @ 15:47:40
URL: http://eenjoy.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0