pinsam skoldag!

hejdär sötnosar. ännuen skoldag avklarad, så. ja, en dag närmare sommarlovet, yeeeeeeeeeeeeees! haha. okej, det är en liten tid kvar. ah, jag är bara glad över att denhär skoldagen är slut. ni vet när man vaknar på morgonen&tänker ''dethär kommer bli en vääääldigt lång&jobbig dag'' ? ah, så tänkte jag imorse, &guess what? jag hade rätt! hela jävla dagen var jobbig. tillochmed josses jävla kommentarer, som faktiskt brukar göra en på glatt humör.. liksom, ''&huuur känns det?, äääru?, ska jag bänga'rej din jävel?'' det är bara liiite av alla hennes kommentarer.. haha, iallafall så hade vi rast&jag&josse gick ut&rökte, så chillade vi lite&väntade påatt nästa lektion skulle börja, så ja. efter tag så går vi in&ska gå upp för ena trappen. &så går vi förbi tre pers vid trappan som slänger ur sej kommentarer om mitt&josses smink (börjar bli rätt vana vid kommentarerna nu faktiskt..), så ja, vi kollar bara på dom&går vidare, &dom ba ''oouuuff, ett kilo smink på sej, jag svääär!" jaja? så gick vi upp för trappan&jag njöt av min cocacola som jag fick av josse, när jag glömde bort att det var en trappa jag gick i.. så ja, jag snubblade till&men jag kunde hålla mej uppe på ena benet. så skrattade jag till&tappade balansen (again..)&snubblade jag på riktigt&min cola blev nästan(!) slut.. ja, jag gjorde en fontän helt enkelt.. haha, men tro inte att dom tre personerna som kommenterade vårat smink inte såg, för det gjorde dom! &ja. det vart ett stooort skratt&ännumera kommentarer som ''akta sminket förfan!'' .. ja, lite smått pinsamt, eller vad säger ni? haha..

jag har förresten hittat en ny sötnos på skolan, haha.. sjuuukt söt! haha, aja. nu orkar jag inte skriva så mycket mera.. så ja, vi får höras lite senare..

förresten så börjar jag bli lite trött på min lilla msnlista som inte har så många roliga personer i sej, så ja.. vill ni adda min msn så får ni gääärna göra det! (a)  [email protected] 

puss

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0