:)

hejdär sötnosar! :) jag har haft en väldigt bra&dålig dag. helt blandat. aja. idag var jag i stan med josse, cissi&min egon! det var väldigt najs, tills egon drog. ja, så är det. jag måste alldeles strax dra&sova om jag ska palla gå heeeela långa skoldagen imorgon. sucksuck! aja, jag har lovat att jag ska gå hela skoldagen, så okej!

men innan jag ska sova måste jag berätta en sak för er, läsare; idag blev jag&egon tsm, äntligen!

nu måste jag verkligen dra, jag är sjukt trött! jag hör av mej imorgon.

pusss!

Kommentarer
Postat av: Frugan

grattis frugan, 9månader som gifta idag!

och juste, du och egon är så galet söta tillsammans!

påminn mej att du ska få bilderna!

jag älskar dig <33

2008-09-24 @ 17:15:08
URL: http://justmyfuckinglife.blogg.se/
Postat av: madde

frugan: aw, 9månader. galet! <3 jag älskar dej massor!

2008-09-24 @ 21:45:56
URL: http://eenjoy.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0