babbel!

hej sötnosar! här sitter jag&lyssnar på musik&har det allmänt chill! borde gå&sova snart känner jag, så jag kommer up imorgon bitti. men äh, jag tror jag stannar upp en liten stund till iallafall.. :) jag måste nog ta&städa mitt rum imorgon också. värsta svinstian asså! inte fint alls. haha, jag kanske kan ta en bild&visa er hur det ser ut? hah, nej. jag tror inte jag vågar det.. så det skippar vi helt enkelt! haha, nej.. vet ni vad? nu ska jag gå&dejta kudden. vi hörs imorgon. sov gott allihopa!


jag älskar dej lillasyster, no matter what! (sjukt gammal bild)




puss på er!


Kommentarer
Postat av: Söderlund

Hehe okej!

Hoppas du sover gott, och att

du får en trevlig "lill-lördag" ^^

2008-09-03 @ 00:33:35
URL: http://ventux.blogg.se/
Postat av: pettersson

alltså din blogg är så jädra bra ville jag bara sägah! lässer den typ varje dah efter skolan!

tackååååhej! <3

2008-09-03 @ 21:01:45
Postat av: jennifer

Svar: JA det var jätteroligt =). Hoppas du får en trevlig dag!

2008-09-04 @ 08:20:23
URL: http://girlinlove.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0