min dag

hejdär. nuuu har jag kommit hem från stan. gissa vad jag gjorde där? höhö, ni kommer aldrig tro det! jag va med egon! haha.. :) nejmen, ja. det var jag! vi gjorde inte så mycket mer än det vanliga, satt på vårat lejon först. sen så skulle jag ta tåget hem eftersom jag skulle hinna till barnvaktsgrejset. men när jag är vid tåget så får jag sms av challe som säger att thindra (som vi är barnvakt åt) är sjuk.. så jag spraaaang till egon, glad somfan. :) haha, aah. sen så liksom satt vi vid fontänen&tog det lugnt. hände inte så mycket mer typ.

puss!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0