rubrik?

hejdär! justnu sitter jag hära&lyssnar på ''all summer long - kid rock'' med charlotte. vi kom hem för en liten stund sen från stan. vi har haft sjuuuukt kul! eller, ja. jag hade iallafall kul ;o ..


jag; asså. torkel måste vara det fulaste namnet?
charlotte; neeej! gustav!
jag; hahaahha... nej vänta! harald är fulast!
jag&charlotte; HAHAHAHAHA!
josefin&jennifer; .. det heter våran kusin!
jag; oj..
alla; HAHAHAHAHAHAHAHAAH!



okej, jag ska berätta litemera detaljerat om dagen. jag, charlotte, josefin&jennifer åkte in till stan&chillade på plattan. sen efter en liten stund kom egon. han&jag drog oss mot kungsan&satt&pratade. hade chill liksom, haha. sen skulle han hem&äta, &sen skulle han komma tillbaka igen. så ja, jag drog till donken&fixade mat&sen så stog vi&tände eld på sugrör. haha, lite kul. sen så efter ett tag så kom egon igen. då drog han&jag tillbaka till kungsan&snackade. sen så satte vi oss på ena statylejonet dära, nivet? hahaa. nejmen vid scenen. ja, där satt vi&hade mys. väldigt najs faktiskt! :) sen ville jennifer att vi skulle komma till tcentralen, så ja. då började vi rulla ditåt, men vi fick tydligen umgås en halvtimme till, haha. så ja. vi satt utanför en affär trorja(?) &mös ännumera! haha. sjukt najs! sen så, ja. då var vi tvugna att dra hem. tråkigt, men ja.

imorgon så ska jag träffa egon i stan! han är så söt :')

ohhjävlar! klockan är snart två, magash! måste sova bort tiden!

puss

Kommentarer
Postat av: Egon@pa

Haha men det är du som är söt baby ;)



vill egentligen skriva många inlägg eftersom jag får pussar för varje jag skriver (a)

<3<3

2008-09-21 @ 02:07:46
Postat av: madde

du är sötast! (; naw. du får massa pussar iallfall vetu! <3<3

2008-09-21 @ 02:14:20
URL: http://eenjoy.blogg.se/
Postat av: sofia

hahaha en kille i min klass heter harald, sug på den du ! :p

2008-09-21 @ 15:08:51

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0