madde goes tjockis?

hejdär! jag har preciiis storstädat mitt rum. så ja, nu ser det rätt okej ut. det behövdes verkligen! jag vet inte riktigt vad som kommer hända idag. jag kanske ska åka in till stan. men mja, vi får väl se hur det blir med den saken. nuuu ska jag gå&tigga moneymoneymoney av mamsen, sen ska jag dra ner till willys&köpa en marabou amigo! jajamensan, det är min nya kärlek, &jag skiter i om jag blir fet! haha, bara jag får min choklad liksom. haha, herregud! nej jag bara skoja, men ja. vi hörs, sötnosar!

puss

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0